Вибране 0

Інформація про доставку


Вінницький виробник меблів з деревини "Torkwell", надалі іменований "виробник", не є перевізником і не надає послуг з транспортування виробів, тому відправка товару кінцевому спожевичеві відбувається за допомогою кур'єрських, логістичних, транспортних служб-перевізників, чи інших комерційних чи  приватних перевізників за замовленням клієнта, надалі іменованих "перевізник".


Виробник зобов'язується забезпечити належні умови підготовки і пакування продукції перед її передачею перевізнику, що може включати, але не обмежуватися, наступними методами:

- повна очистка готового виробу за допомогою стиснутого повітря від високим тиском та очищення поверхонь за допомогою інших спеціалізованих засобів;

- пакування готового виробу за допомогою гофро-картону та стретч-плівки для забезпечення захисту від можливих подряпин під час транспортування;

- захист готового виробу за допомогою пінопласту;

- нанесення спеціальних позначок, таких як "хрупкий товар", "не перевертати", "верх тут", тощо. 


Виробник не несе відповідальності за цілісність вантажу після передачі готового та запакованного виробу перевізнику, але обов'язково страхує його на повну вартість за умов, коли це можливо зробити. 


Після передачі виробу перевізникові, саме перевізник несе відповідальність за цілісність транспортованого виробу.


Клієнт чи отримувач виробу має обов'язково перевірити стан виробу після транспортування на наявність візуальних ознак пошкоджень пакування чи самого виробу. Наприклад, слід звертати особливу увагу при отриманні комодів нашого виробництва, адже конструкційно направляючі Blum Tandem призначені до використання тільки в правильній геометричній площині (простіше кажучи - комод заборонено перевертати догори дном). Якщо є ознаки того, що комод був перевернутий під час транспортування - обов'язково треба повністю розпакувати та перевірити направляючі за ознаки виходу з ладу. Якщо клієнт чи отримувач мають будь-які підозри на пошкодження товару перевізником, виконайте наступні дії: вимагайте в перевізника спеціальну форму для заповнення скарги на пошкодження товару (в різних перевізників різна назва документу) та обов'язково зв'яжіться з нами по контактному номеру телефона для повідомлення, консультації та координації наступних дій.


Після передачі виробу перевізником клієнту, якщо виробник не отримує повідомлення про незадовільний стан перевезення товару чи його пошкодження  протягом 24 годин, виробник вважає, що виріб було доставлено в цілісності і в належному стані.


Повернення товару


У випадках недоліків або пошкоджень виробу, які можуть виникати у процесі транспортування готового виробу від виробника до клієнта третьою стороною (перевізником), повернення товару обговорюється у формі діалогу між трьома сторонами, зазвичай перевізник оплачує транспортування пошкодженного виробу до виробника для усунення недоліків чи пошкоджень, завданих в результаті перевезення, і перевізник оплачує саму процедуру усунення недоліків. Якщо пошкодження виробу є не сумісними з його відновленням чи ремонтом, перевізник компенсує вартість виробу відповідно до застрахованої суми (ціна виробу), виробник зобов'язується в розумні терміни надати клієнтові виріб для заміни пошкодженного (в першо-черговому порядку у випадку, коли на складі є аналогічна одиниця серійної моделі, або в порядку виробничого ордеру, відповідно до черги на виробництві, якщо такої моделі нема в наявності). 


Якщо недоліків чи пошкоджень при транспортуванні не було завдано, і клієнт не повідомив про наявність таких факторів протягом 24 годин з моменту отримання виробником повідомлення про передачу виробу, виробник вважає що виріб був доставлений в товарному вигляді і цілісному стані. 


Якщо клієнт протягом 14 днів хоче відмовитися від товару, він може зробити це відповідно до чинного на момент Українського законодавства щодо захисту прав споживачів. Клієнт повідомляється, що виробник повертає виключно вартість самого виробу відповідно до ціни, по якій клієнт здійснював придбання, і не компенсує будь-які послуги по транспортуванню виробу, які стосуються його отримання, передачі чи повернення. 


У випадку настання необхідності гарантійного обслуговування виробу, виробник та клієнт узгоджують процедуру передачі виробу на обслуговування у формі відкритого діалогу: наприклад, усунення певних недоліків може не потребувати передачі виробу в повному обсязі, а лише певної деталі чи елементу, або виробник може просто надіслати аналогічну деталь чи елемент клієнтові без повернення товару виробникові в повній комплектності. 


У випадку настання необхідності пост-гарантійного чи сервісного обслуговування, сторони узгоджують таку процедуру шляхом відкритого діалогу відповідно до необхідного сервісу та актуальної ринкової ситуації.